جز تو کی میتونه...

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

جز تو کی میتونه...

 

جزتو کی میتونه عزیز من باشه؟

 

کی میتونه عزیز من باشه؟

 

کی میتونه عزیز من باشه؟

 

 

جزتو کی میتونه عزیز من باشه

 

کی میتونه تو قلب من جاشه

 

مگه میشه مثل تو پیداشه

 

همه چیزم وای عزیزم

 

جزمن کی واسه دیدن تو حریسه

 

اسمتو رو قلبش مینویسه

 

گونه هاش از ندیدنت خیسه

 

همه چیزم وای عزیزم

 

تونباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم

 

بی تو من حس ندارم سربزیرم

 

گوشه گیرم کاش بمیرم بی تو من

 

همه چیزم آی عزیزم همه چیزم

 

 

جزتو کی میتونه عزیز من باشه

 

کی میتونه تو قلب من جاشه

 

مگه میشه مثل تو پیداشه

 

همه چیزم وای عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, ساعت 21:53 توسط پروین ومیلاد |